Tuesday 3 January 2012

Bermula Kembali :)

Yuhuuu :) assalamualaikum .. fuhhh ! 
still dlam mood new year :) Okay , nma pon new year . 
so , dats mean skola pun da start .
Hari ni , tanggal 3/1/2012 , masuk lah aku ke skolah .
masuk lah juga ke tingkatan empat . Mula2 cm ta caya ja aku da form 4 .
*prangai still bdak2 lg . hewhew .
then , lpas assembly , msuk kami bdak2 form 4 ke dlam kelas yg dtetap kn .
aku excited sapa la na jd classmate aku tahun ni . hee . okay , classmate da tau .
time na salin jadual , Ya Allah . Biology , Fizik , AddMath n Kimia .
dlam hati berkata lah . *aku kna blajaq bnda2 ni ?* takut sgtt . 
rmai yg ckap susah . tp ap bule buad , nasib bdan . trima je . 
Apa2 pun , hari first skola berjalan lancar . alhamdulillah .
okay la guys , gtg . see u next time . assalamualaikum :)

Thank For Reading Guys ♥

No comments:

Post a Comment